Vero- ja lakiasiaintoimisto
Murtomäki Oy
Jokaisessa jutussa on aina jotain voitettavaa.
Vero- ja lakiasiaintoimisto Murtomäki Oy on perustettu vuonna 2007 palvelemaan pieniä ja keskisuuria yrityksiä, yrittäjiä sekä yksityishenkilöitä vero- ja lakiasioissa.
Vero- ja lakiasiaintoimisto Murtomäki Oy, Y-tunnus 2133643-5, on tarjonnut palveluja perustamisestaan asti koko Suomen alueelle. Yhtiöllä on asiakkaita pääkaupunkiseudulta ja maakuntien kasvukeskuksista aina pohjoisimman Suomen yrittäjiin ja yrityksiin asti.
Yhtiön perustaja varatuomari Otto Murtomäki valmistui vuonna 2000 oikeustieteen kandidaatiksi (oikeustieteen maisteri) ja vuonna 2003 hänelle myönnettiin varatuomarin arvonimi.
Varatuomari Otto Murtomäki on luvan saanut oikeudenkäyntiavustaja ja hänet on merkitty oikeudenkäyntiavustajalautakunnan pitämään julkiseen oikeudenkäyntiavustajaluetteloon vuodesta 2013 alkaen.
Otto Murtomäellä on monipuolinen työkokemustausta ennen yrittäjäksi ryhtymistään. Hän on työskennellyt vuonna 2000 Uudenmaan veroviraston yritysverotoimistossa esittelijänä ja tämän jälkeen kahteen otteeseen Veronmaksajain Keskusliitto ry:ssä neuvontalakimiehenä vuosina 2000–2002 ja 2003–2006.
Ennen yrityksen perustamista vuosina 2006–2007 Murtomäki toimi suuressa tilintarkastusyhteisössä pienten ja keskisuurten yritysten arvonlisäveroasiantuntijana.
Otto Murtomäki on kirjoittanut Verotieto Oy:n julkaiseman Yrittäjän Arvonlisäverokirjan sekä lukuisia verotusta käsitteleviä lehtiartikkeleita. Hän on myös toiminut luennoitsijana verotusta käsittelevillä kursseilla ja yleisötilaisuuksissa sekä antanut verokoulutusta yrityksissä.
Otto Murtomäki on toiminut usean vuoden Veronmaksajain Keskusliitto ry:n Vantaan paikallisyhdistyksen hallituksessa sekä Vantaan Yrittäjien jäsenten oikeusneuvojana ja Vantaan Uusyrityskeskuksen asiantuntijajäsenenä.
Yrittäjänä Otto Murtomäki tuntee omakohtaisesti yrittäjän kiireisen arjen. Toiminnassaan hän pyrkii löytämään asioille asiakkaan kannalta parhaat toimintatavat ja muodostamaan kattavan kokonaiskuvan asiakkaan liiketoiminnasta. Ne asiat, jotka voidaan hoitaa puhelimella, hoidetaan puhelimella ja neuvottelut järjestetään siellä, missä ne asiakkaalle parhaiten sopivat.
"Pyrin tekemään asiat mahdollisimman helpoksi asiakkailleni, jotta he voivat keskittyä oman liiketoimintansa pyörittämiseen mahdollisimman täysipainoisesti."